Benvenuti à Fotma Alloy!
page_banner

nutizie

Pruprietà di u carburu di tungstenu

U tungstenu di metallu, chì u nome deriva da u svedese - tung (pesante) è sten (petra) hè principarmenti utilizatu in forma di carburi di tungstenu cimentati.Carbides cementati o metalli duri comu sò spessu dubbed sò una classa di materiali fatti da 'cementing' grani di carburu di tungstenu in una matrice di legante di u cobaltu di metallu da un prucessu chjamatu sinterizazione in fase liquida.

Oghje, i granuli di carburu di tungstenu varienu da 0.5 microns à più di 5 microns cù un cuntenutu di cobalt chì pò andà finu à circa 30% in pesu.Inoltre, aghjunghjendu altri carburi pò ancu varià e proprietà finali.

U risultatu hè una classa di materiali chì sò carattarizati da

Forza alta

Durezza

Alta durezza

Variendu a dimensione di granu di u carburu di tungstenu è u cuntenutu di cobalt in a matrice, è aghjunghjendu altri materiali, l'ingegneri anu accessu à una classa di materiali chì e so proprietà ponu esse adattate à una varietà di applicazioni di l'ingegneria.Questu include arnesi d'alta tecnulugia, pezzi d'usura è arnesi per a minera di a custruzzione è u settore di u petroliu è di u gasu.

I prudutti di carburu di tungstenu sò u risultatu di un prucessu di metallurgia di polveri chì utilizeghja principalmente carburu di tungstenu è polveri metalliche di cobalt.Di genere, e cumpusizioni di mischiaranu da 4% cobalt à 30% cobalt.

bit di carburo cementato

U mutivu principale per a scelta di usà u carburu di tungstenu hè di prufittà di l'alta durezza chì questi materiali mostranu cusì ritardanu a rata di usura di i cumpunenti individuali.Sfurtunatamente, a penalità attaccata à l'alta durezza hè una mancanza di durezza o forza.Fortunatamente, scegliendu cumpusizioni cù un cuntenutu più altu di cobalt, a forza pò esse ottenuta cù a durezza.

Sceglie un cuntenutu bassu di cobalt per l'applicazioni induve u cumpunente ùn hè micca aspittatu di sperimentà impattu, ottene una alta durezza, alta resistenza à l'usura.

Sceglite un altu cuntenutu di cobalt se l'applicazione implica scossa o impattu è ottene una resistenza à l'usura più grande chì a maiò parte di l'altri materiali ponu offre, cumminata cù a capacità di resistà danni.


Tempu di post: Jul-29-2022