Benvenuti à Fotma Alloy!
page_banner

nutizie

L'effettu di l'elementi impurità nantu à a duttilità di l'alliage di tungstenu

A duttilità di a lega di tungstenu si riferisce à a capacità di deformazione plastica di u materiale di lega prima di rupture per causa di stress.Hè una cumminazione di pruprietà meccanica cù cuncetti simili di duttilità è duttilità, è hè influinzatu da parechji fatturi, cumprese a cumpusizioni di materiale, a ratio di materia prima, u prucessu di produzzione è i metudi di post-trattamentu.I seguenti presentanu principarmenti l'influenza di elementi impurità nantu à a duttilità di leghe di tungstenu.

L'elementi di impurità in leghe di tungstenu d'alta densità includenu elementi di carbonu, idrogenu, ossigenu, nitrogenu, fosforu è sulfuru.

Elementu di carbone: In generale, cum'è u cuntenutu di carbone aumenta, u cuntenutu di a fase di carburu di tungstenu in a lega aumenta ancu, chì pò migliurà a durezza è a forza di a lega di tungstenu, ma a so duttilità diminuirà.

Elementu di l'idrogenu: à e temperature elevate, u tungstenu reagisce cù l'elementu di l'idrogenu per furmà tungstenu idrogenatu, chì porta à una diminuzione di a ductilità di l'aliaghji di tungstenu d'alta densità, è questu prucessu diventa ancu fragilità di l'idrogenu.

Elementu di l'ossigenu: In generale, a presenza di l'elementu di l'ossigenu riducerà a duttilità di leghe di tungstenu d'alta densità, soprattuttu perchè l'elementu di l'ossigenu formarà ossidi stabili cù u tungstenu, chì generarà una concentrazione di stress à i cunfini di granu è in grani.

Azotu: L'aghjuntu di nitrogenu pò migliurà a forza è a durezza di l'aliaghji di tungstenu di alta gravità specifica, perchè a furmazione di suluzione solida trà l'atomi di nitrogenu è di tungstenu portarà à a distorsioni di u lattice è u rinfurzamentu.In ogni casu, se u cuntenutu di nitrogenu hè troppu altu, a distorsione di u lattice è e reazzione chimica pò purtà à un aumentu di a fragilità di l'alea, riducendu cusì a so ductilità.

Fosforu: U fosforu pò entre in leghe di tungstenu d'alta densità attraversu impurità di fosfuru in materie prime o contaminazione durante u prucessu di produzzione.A so esistenza pò purtà à a fragilità di e fruntiere di granu, riducendu cusì a ductilità di a lega.

Elementu Sulphur: L'elementu Sulphur prumove a crescita di granu, chì à u turnu affetta e proprietà meccaniche è a duttilità di l'aliaghji di tungstenu.Inoltre, u sulfuru pò ancu furmà sulfuri fragili à i cunfini di u granu è i grani grossi, riducendu ancu a duttilità è a tenacità di a lega.


Postu tempu: Apr-17-2023